VERVOLG 27
VERVOLG 27

Bestaande klanten

  • Krijg ik bij een tweede kindje korting?

Nee, aan een tweede kindje zit geen korting verbonden. Bij een tweede kindje krijg je als ouder in verhouding wel meer kinderopvangtoeslag via de Belastingdienst.

  • Hoe schrijf ik mijn tweede of volgende kindje in bij Kindergarden?

De inschrijving kun je via het Ouderportaal aanvragen. Het kan natuurlijk ook telefonisch of per mail via info@kindergarden.nl. Wij horen graag wanneer je ongeveer bent uitgerekend en per wanneer je de opvang zou willen starten. Zo kunnen we je op de wachtlijst plaatsen en je tijdig informeren over de beschikbaarheid van de gewenste dagen en de startdatum.

  • Hoe kan ik opzeggen?

Opzeggen mag altijd als je maar 1 maand opzegtermijn in acht neemt. Deze maand geldt ook als je een deelopzegging doet: 1 dag minder bijvoorbeeld. Graag ontvangen we je bericht per mail via info@kindergarden.nl of via het Ouderportaal.

  • Hoe kan ik de groep bereiken?

In het Ouderportaal en in de Ouderapp staat het telefoonnummer van de vestiging waar je klant bent. 

  • Ik ben de PIN-code kwijt om in de app te kunnen

Geen probleem, de PIN-code is algemeen: 2110. Met je eigen inloggegevens kun je verder inloggen om de app weer actief te maken.

  • Ik heb een klacht

We staan je graag te woord! Natuurlijk doen we er alles aan om te zien of wij het probleem met jou of samen met de vestigingsmanager kunnen oplossen! Je kunt ons bellen op het nummer 020-423 54 22.

×