Waarom op rondleiding?
Tijdens een rondleiding kunnen we je een goed beeld geven van onze werkwijze. We proberen al je vragen te beantwoorden. Over veiligheid, slapen of voeding bijvoorbeeld. Zelf stellen we ook vragen. Over onderwerpen waar je misschien nog niet aan had gedacht. Dat doen we om erachter te komen wat jij echt belangrijk vindt. Die open communicatie is de basis van onze samenwerking en het beste voor jouw kind.
Eerst op rondleiding en daarna inschrijven
Na je rondleiding neemt onze afdeling Klantrelatie contact met je op. Heb je een goed gevoel bij Kindergarden? Dan nemen we je wensen door en kunnen we je inschrijven. Een apart formulier invullen om je in te schrijven is dan ook niet nodig.
Ik heb eigenlijk eerst nog een paar vragen voordat ik langs wil komen
Wil je weten of en wanneer we plek hebben op de vestiging van jouw keuze? Of heb je vragen over zaken als openingstijden, dagritme of kosten van de opvang bij Kindergarden? Vul dan het formulier Meer informatie in of bel ons op 020-423 54 22. Uiteraard ben je vervolgens van harte welkom voor een rondleiding. Deze plannen we graag met je. Hiervoor hoef je nu geen formulier in te vullen. Wist je dat je ook onze veel gestelde vragen-pagina kunt checken? Misschien staat jouw vraag (en het antwoord) daar al tussen.